عالی صنعت

قفسه هایپرمارکتی ( قفسه هایپری )

قفسه هاپرمارکتی امروزه یکی از بخش های اصلی تاسیس و راه اندازی هر هایپرمارکت می باشد. با گسترش روز افزون هایپرمارکت ها در سطح کشور استفاده از این نوع قفسه ها به سرعت در حال افزایش می باشد. در این بخش از سایت سعی شده است به صورت جامع به قفسه هایپری، کاربردها ، مزیت ها ، انواع قفسه ، اجزای تشکیل دهنده و … پرداخته شود.

تفاوت قفسه هایپرمارکتی و قفسه سوپرمارکتی

به علت ماهیت متفاوت بین فروشگاه های سوپرمارکت و هایپرمارکت ، قفسه هایی که در آنها نیز استغاده می شود نیز متفاوت می باشد. عموماً سوپرمارکت ها در مقیاس کوچک و تنها برای تامین مایحتاج اولیه ( مانند مواد غذایی ، لوازم بهداشتی و … ) هر منزل راه اندازی می شود در حالیکه هایپرمارکت ها علاوه بر کالاهای موجود در سوپرمارکت ها می توانند به فروش لوازم خانگی ، میوه ، لباس ، لوازم آرایشی و … بپردازند.

بنابراین به صورت عمده می توان تفاوت های زیر را در برای قفسه هایپری نسبت به قفسه سوپرمارکتی بیان نمود :

  • تنوع بیشتر در نوع قفسه هایپری
  • تحول وزن بیشتر
  • زیبایی بالاتر
  • امکان نصب و مونتاژ سریعتر
  • امکان قرارگیری لیبل قیمت در جلوی قفسه هایپری
  • امکان قرارگیری گارد محافظ

انواع قفسه هایپری ( قفسه هایپرمارکتی )

قفسه هایپری دارای تنوع بسیار زیاد می باشند ولی به صورت مختصر می توان آنها را به دسته های زیر تقسیم نمود :

  1. قفسه یک طرفه ( قفسه دیواری )
  2. قفسه دو طرفه ( قفسه وسط فروشگاهی )
  3. قفسه سرلاین
  4. قفسه باتی راک

قفسه هایپری یک طرفه

قفسه یک طرفه هایپری ( قفسه دیواری هایپرمارکتی )

قفسه یک طرفه هایپری ( هایپرمارکتی ) به علت اینکه بیشتر در کنار دیوار ها نصب می شود معمولاً به اسم قفسه دیواری هایپری نیز شناخته می شود. ارتفاع ، طول ، تعداد طبقات و … این نوع قفسه بر اساس سفارش مشتری می تواند تغییر نماید.

این نوع قفسه معمولاً از ستون یک طرفه ، صفحه (شلف) ، براکت ، پشت صفحه ، لیبل قیمت ، گارد محافظ ، پاحور ساخته می شود . که بر اساس سفارش مشتری می توان هم از پشت صفحه توری و هم پشت صفحه فلزی استفاده نمود. همچنین گارد محافظ و پاخور را نیز می توان کم نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه قفسه هایپری یک طرفه مراجعه نمایید.

 

 

قفسه هایپری دو طرفه

قفسه دو طرفه هایپری ( قفسه وسط هایپرمارکتی )

قفسه دو طرفه هایپری ( هایپرمارکتی ) به علت اینکه بیشتر در وسط فروشگاه نصب می شود معمولاً به اسم قفسه وسط فروشگاهی نیز شناخته می شود. ارتفاع ، طول ، تعداد طبقات و … این نوع قفسه بر اساس سفارش مشتری می تواند تغییر نماید.

این نوع قفسه معمولاً از ستون دو طرفه ، صفحه (شلف) ، براکت ، پشت صفحه ، لیبل قیمت ، گارد محافظ ، پاحور ساخته می شود . که بر اساس سفارش مشتری می توان هم از پشت صفحه توری و هم پشت صفحه فلزی استفاده نمود. همچنین گارد محافظ و پاخور را نیز می توان کم نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه قفسه هایپری دو طرفه مراجعه نمایید.

 

 

قفسه هایپری سرلاین

قفسه سرلاین هایپری

این نوع قفسه در وسط فروشگاه و در انتهای قفسه های دو طرفه نصب می گردد . ارتفاع ، طول ، تعداد طبقات و … این نوع قفسه بر اساس سفارش مشتری می تواند تغییر نماید.

این نوع قفسه معمولاً از ستون دو طرفه ، صفحه (شلف) ، براکت ، پشت صفحه ، لیبل قیمت ، گارد محافظ ، پاحور ساخته می شود . که بر اساس سفارش مشتری می توان هم از پشت صفحه توری و هم پشت صفحه فلزی استفاده نمود. همچنین گارد محافظ و پاخور را نیز می توان کم نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه قفسه هایپری سرلاین مراجعه نمایید.

 

 

باتی راک

قفسه باتی راک

قفسه باتی راک معمولاً در هایپرها در قسمت هایی استفاده می شود که وزن بیشتری را می خواهند تحمل کند ، مانند قفسه های لوازم خانگی

این نوع قفسه معمولاً از ستون باتی راک ، صفحه (شلف) ، براکت ، پشت صفحه ، لیبل قیمت ، ستون جلو باتی راک ، پاحور ساخته می شود . که بر اساس سفارش مشتری می توان هم بصورت یک طرفه و هم دوطرفه ساخته شود

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه قفسه هایپری باتی راک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + هشت =